AM ÎMPODOBIT MAȘINA

La începutul lunii Decembrie, am fost invitat de către o organizație culturală să particip cu mașina la evenimentele tradiționale cu prilejul anului nou. La această sărbătoare, mașina trebuie să fie împodobită cu luminițe de toate culorile și frumoase. Cum în magazine n-am găsit ceea ce doream, am intrat pe internet unde sunt benzi luminoase cu telecomenzi și wireless. După ce am studiat oferta, am comandat o banda luminoasă cu telecomenzi pe care am primit-o în câteva zile. După ce am pus această bandă luminoasă pe mașina mea, această era foarte frumoasă, încât la festivitate toată lumea se uita la ea.

led

La acest eveniment am fost remarcat de câteva persoane ce m-au întrebat de unde am banda luminoasă de pe mașină. Atunci le-am povestit despre cei de la LED24.RO ce au o gamă mare de piese auto printre care și această bandă luminoasă cu care pot fi decorate mașinile și casele. Auzind cele ce am povestit, unii dintre cei ce mă ascultau și-au comandat o astfel de bandă luminoasă.

După câteva zile, un vecin vede pe mașină banda luminoasă și mă întreabă de unde am cumpărat-o. Atunci i-am povestit despre cei de la LED24.RO ce au astfel de benzi luminoase în diferite culori ce sunt foarte frumoase. Auzind ce i-am povestit, și-a comandat imediat o astfel de bandă luminoasă.

Înainte de sărbători, trece pe la mine un bun prieten și din vorbă în vorbă mi-a spus că băiatul său își dorește să aibă multe lumini colorate de sărbători. Atunci i-am sugerat să cumpere o bandă luminoasă cu două telecomenzi de pe site-ul LED24.RO ce sunt de bună calitate și la un preț avantajos. Chiar de pe calculatorul meu, acest prieten și-a comandat o bandă luminoasă ce i-a făcut o mare bucurie copilului său. Când l-am vizitat pe acest prieten, mi-a plăcut mult cum a așezat în casă banda luminoasă, încât am adus și eu banda pe mașină și am așezat-o în casă!

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

