AM SCRIS NUMELE FIRMEI

De curând am deschis o firmă de construcție, dar comenzile se lăsau așteptate fiindcă n-aveam scris numele firmei pe clădire și nu se știa ce se află în acea clădire. La sfatul unui prieten, am căutat pe internet și am găsit un site ce oferă litere volumetrice luminoase pentru firmei luminoase și după ce am studiat oferta, am comandat litere luminoase de care aveam nevoie să formez numele firmei mele. După ce am primit și am montat litere volumetrice luminoase, clienții au început să vină încât nu făceam față comenzilor.

litere-volumetrice2-300x281

Într-o zi eram la firmă și trece un domn ce a dorit să mă întrebe de unde am cumpărat litere luminoase ce denumește firma, pentru că are un magazin de piese auto și dorește să facă reclame luminoase prin oraș. Atunci i-am povestit despre cei de la FUEL.RO ce au reclame luminoase la un preț foarte bun și așa și-a rezolvat problema.

Văzând că merge așa de bine vânzările, am deschis încă un magazin în cealaltă parte a orașului și a mai cumpărat o serie de litere volumetrice luminoase să pun firma.

Un prieten mi-a spus că este un depozit după piese auto într-o anumită zonă din orașul reședință de județ pe care l-am găsit foarte greu, pentru că n-avea firmă afară. Când am intrat înauntru, l-am găsit pe patron și l-am întrebat de ce n-are firmă afară și dumnealui mi-a spus că nu știe cum să scrie. Atunci i-am spus despre cei de la FUEL.RO ce au litere volumetrice la un preț bun. Auzind acestea și-a comandat litere volumetrice cu un preț accesibil.

În lumea comerțului, au mai mult succes cei cu firme luminoase decât cei ce n-au firme luminoase și cei de la FUEL.RO oferă produse de calitate la un preț bun.

Cine dorește firme luminoase cum sunt în București, trebuie să apeleze la FUEL.RO pentru că oferă casete luminoase de bună calitate.

Într-o seară mă sună un amic că și-ar dori să cumpere două casete luminoase, iar eu i-am spus despre FUEL.RO ce oferă produse cum sunt firme luminoase din București.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

