ÎN PAS CU TIMPUL

Din copilărie sunt pasionat de informatică și am urmat o facultate în acest domeniu. De curând, am deschis o firmă de calculatoare și internet, unde mulți clienți mă întreabă de programul office 365, pentru că au nevoie să mai scrie sau să primească un document word și nu-l pot deschide. Într-o zi am intrat pe internet și am găsit pachetul office 365 pentru business la un preț accesibil și după ce am studiat oferta, am făcut un abonament la office 365 pentru firme. De când am luat pachetul office 365 clienți vin într-un număr mai mare la internet pentru că au cu ce lucra.

image_toolsforteamwork_430x205

Într-o zi, vine pe la internet un domn și îmi spune că are o firmă de contabilitate și că nu știe de unde ar putea să cumpere un pachet de office pentru că ce a găsit sunt scumpe și nu au licență. Atunci îi spun că poate să achiziționeze office 365 business de la KODING.RO la un preț foarte bun. Auzind ce i-am povestit, și-a făcut un abonament pentru office 365 business ce l-a scăpat de o mare problemă.

Într-o seară, ies în oraș cu soția și mă întâlnesc cu bun amic din copilărie pe care nu-l văzusem de mult timp și din vorbă în vorbă îmi spune că și-a deschis o firmă de consultanță financiară, dar că nu găsește un pachet de office la un preț bun. Așa îi spun că am găsit soluția la această problemă cu cei de la KODING.RO ce au pachetul office 365 pentru firme. Auzind ce i-am povestit, și-a făcut un abonament la office 365 să poate lucra mai departe.

Odată m-am dus la o casă de schimb valutar să schimb o sumă de euro în lei, dar doamna de acolo mi-a sus că n-are word și nu mă poate servi. Așa i-am povestit despre office 365 de la KODING.RO și când am revenit după câteva zile avea acest program și am schimbat valuta!

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

