AM LUAT CASĂ DE VACANȚĂ

În ultimul timp afacerile îmi merg destul de bine și m-am consultat cu soția să ne luăm o casă de vacanță. Am luat la pas toate târgurile imobiliare, dar n-am găsit ceea ce doream. Asta până într-o seară, când am intrat pe internet și am găsit proiect case de vacanță și după ce am studiat oferta, am făcut o programare la firmă unde am avut parte de o asistență așa cum îi stă bine unei firme respectabile. În final am cumpărat o casă de vacanță în stațiunea Azuga, unde am găsit un desing de casă superb într-un loc foarte frumos.

casa-vacanta-azuga-rs-02-d8f0

După ce m-am instalat în noua casă, l-am invitat pe cel mai bun prieten să ne relaxăm și văzând prietenul meu casa de vacanță și m-a întrebat de unde am cumpărat-o. Atunci îi povestesc despre cei de la 1DESING.RO ce au proiecte de case la un preț foarte bun. Auzind ce am povestit, am făcut o tură prin localitate și am găsit un desing de casă de vacanță la fel de frumoasă ca și a mea și și-a făcut o programare la firmă de unde a cumpărat-o.

Mergând în concediu cu familia, m-am împrietenit cu un om de afaceri dintr-o comună din județul Timiș și din vorbă în vorbă mi-a spus că și-ar dori să cumpere o casă de vacanță într-o zonă frumoasă din țara noastră. Așa i-am povestit că am luat o casă de vacanță în stațiunea Azuga de la 1DESING.RO la un preț foarte bun. Prietenului meu aflând despre această ofertă, a intrat pe site și și-a cumpărat o casă de vacanță în altă zonă turistică din țară

În ziua de astăzi, merită să ai în plan un proiect de casă de vacanță, unul dintre lucruri care nu trebuie să lippsească din nici o familie ce îți permite acest lucru.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

