AM GRIJĂ DE DANTURA COPILUILUI

Char dacă copilul meu abia și-a schimbat dinții de lapte, durerile și problemele stomatologice nu au întârziat să apară. Cum traficul în București este foarte aglomerat și nu prea am timp să umblu, am intrat pe internet și am găsit clinica dentară CityDent și după ce am studiat oferta, i-am sunat și am făcut o programare la această clinică stomatologică, unde copilul meu n-a avut nici un pic de teamă pentru că are un personal bine calificat cu multă răbdare. După aceasta, copilul meu cum simțea o durere cât de mică îmi spunea să o duc la această clinică stomatologică unde are parte de o atenție deosebită.

Într-o zi, vine colegul meu la servici obosit și supărat pentru că fetița sa a plâns toată noaptea fiindcă o doare o măsea și nu știe unde să meargă cu micuța lui. Atunci îi spun că și copilul meu a avut probleme dentare și că a găsit pe internet o clinică stomatologică cu personal bun și sufletist ce oferă servicii de înaltă calitate. Chiar atunci a fugit spre casă și a mers cu copilul la clinica stomatologică unde i-a scos măseluța cu probleme.

Într-o zi trec să văd ce face sora mea și când ajung la ea băiețelul ei plângea în hohote că-l durea tot așa o măseluță. Atunci îi spun să-l îmbrace că îl duc eu la o clinică de stomatologie foarte bună. Când am ajuns la clinica stomatologică, medicul ce îl cunoșteam n-avea nici un pacient și ne-a luat pe noi și i-a scos măseluța nepotului meu!

Din când stau în bloc m-am împrietenit cu un vecin ce are un băiat de liceu și în ultimul timp văd că are o dantură neagră și plină de carii. Într-o zi îl întreb pe băiat, de ce nu are grijă de dantura sa și îmi spune că nu știe nici o clinică stomatologică în București. Atunci îi spun că știu o clinică dentară ce mai întâi oferă sfaturi pentru dinți frumoși și auzind ce i-am spus și-a făcut o programare la această clinică de stomatologie.

Clinica CityDent este o clinică stomatologică în București ce oferă toată atenția micuților pacienți ce sunt mai sensibil decât pacienții adulți!

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

