AM TRIMIS COLET ÎN SIGURANȚĂ

Fiind departe de casă și de familie, apropiindu-se sărbătorile, am vrut să trimit familiei și copiilor un pachet. Dar cum? Nu cunoșteam nici o firmă de transport colete. Am cerut ajutorul copiilor. Copii au căutat pe internet și au găsit un anunț cum că se transportă colete cu Eurolins și am intrat pe site-ul lor să văd ce informații pot obține. Am văzut lista cu prețuri și servicii, prețuri destul de avantajoase și că avea coletărie rapidă. Am notat numărul de telefon pentru ai contacta și a cere relații și să fiu sigură, că postarea de pe site-ul Eurolines era pus și în practică. Zis și făcut. Am sunat reprezentatul firmei Eurolines, care mi-a dat toate detaliile necesare pentru transportul pachetului și de coletărie. Ceea ce a fost important era că Eurolines venea și făcea coletărie rapidă de la domiciliu clientului, fără a percepe taxa în plus, din contra aveau și preturi în funcție de greutatea pachetului. Un alt amănunt, poate pentru mulți nesemnificativ, este faptul că aveai eticheta cu număr de înregistrare pentru fiecare pachet. Era pentru prima data când apelam la serviciile firmei Eurolines. Auzisem foarte multe despre alte firme cu același domeniu de activitate, dar nu de bine. Stăteam cu grijă și mă întrebam, dacă v-a ajunge pachetul întreg la familie și copii? Va ajunge în condiții bune? În mod normal firmele de transport, care se respectă, respectă și legea, adică ceea ce au de transportat să ajungă în condiții bune la destinație. După câteva zile în care am stat cu grijă, a ajuns pachetul la familie și copii. Era intact, de parcă acel pachet era singur și nu ar mai fi fost și altele. Asta înseamnă să-ți respecți meseria și clienții. Bucuria celor de acasă a fost imensă. Nu era cine știe ce, dar era de la mine!

eurolines-pune-la-dispozitia-clientilor-sai-serviciul-de-coletarie

Din grupul de prietene, o doamnă vroia și ea să trimită un pachet acasă la copii și mame-i dar nu știa pe nimeni. Atunci i-am recomandat cu toată încrederea și i-am dar numărul de telefon al firmei Eurolines ce are o coletărie bună. Drumuri bune și nu uitați, cei dragi vă așteaptă acasă!

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

