AȘA ÎMI ÎNCĂLZESC CASA

România se află într-o zonă geografică cu șase luni de iarnă. Din păcate, centralele de cartier au fost desființate. Încălzirea cu lemne este o problemă pentru cei ce stau într-un apartament la bloc. Mereu aceeași probleme, fum, cenușă, depozitarea lemnelor ce sunt și acestea la prețuri destul de piperate! Dar dacă ar fi doar atât, cu soba se poate încălzi doar o cameră din tot apartamentul. Auzisem de centralele termice de apartament. Ceva nou cum sunt multe alte în ziua de astăzi, noua tehnologie, o tehnologie modernă. Acesta tehnologie este oare atât de eficientă pe cât se vorbește?! Trebuia să mă informez. Cu ajutorul internetului, am căutat și am găsit mai multe site-uri de specialitate, dar vroiam ceva la un preț accesibil și să fie și de bună calitate. Din mai multe firme, una mi-a atras în mod deosebit atenția. Acolo mi-a atras atenția centrală termică Viessmann Vitodens 100. Instalarea necesită un întreg proces tehnologic de care nu știam. De asemenea aveam nevoie de numeroase autorizații. Firma ceea ce mi-a atras atenția era BERLUNI. Acesta firmă se ocupă de tot ce ai nevoie. Firma BERLUNI pe lângă că iți livrează la domiciliu centrala Viessmann Vitodens 100, cu tot ce iți trebuie pentru instalare dar și pentru obținerea autorizațiilor de funcționare, dar cei mai important montarea, toate acestea la un preț accesibil. Am sunat și un inginer mi-a explicat întreg procesul de funcționare centrale Viessmann Vitodens. Eram foarte încântată că puteam avea nu doar căldură ci și apa caldă când doresc. Am făcut contract cu ei și acum mulțumită lor stau la cald. O echipă de mare profesionalism și cu produse de calitate!

centrala-termica-viessmann-vitodens-100-w-19-kw

După ce am montat această centrală termică, a venit un domn de la gaz să verifice instalația și văzând centrala, m-a întrebat unde se găsesc centrale termice vitodens. Atunci îi povestesc despre cei de la BERLUNI.RO ce au centrale termice vitodens la prețuri foarte avantajoase. Auzind de câte servicii beneficiază și ce preț bun are centrala, imediat și-a comandat una.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

