AM GĂSIT PROGRAM PENTRU SALARII

Am deschis de curând o făbricuță de prelucrare a laptelui cu zece salariați și aveam nevoie de un program de calcul pentru salarii să ușureze munca la contabili. Cum firme în acest domeniu nu prea cunosc, am intrat pe internet și am găsit programul ciel salarii și după ce am studiat oferta am descărcat versiunea gratuită a acestui program. După ce contabilul meu a învățat să folosească programul de salarii online și a văzut cât ușor se lucrează cu el, am făcut un abonament la acest program de salarii.

product-head-standard-salarii

Mergând la o expoziție de produse tradiționale românești, m-am împrietenit cu câțiva producători din alte zone ale țării și din vorbă în vorbă, mi-au spus că nu găsesc un program de salarii ce le-ar ușura munca la birou. Atunci le povestesc cum am găsit la CIEL.RO un program de calcul al salariilor ce se oferă gratuit până ce operatorul se învață să lucreze cu acesta. După o anumită perioadă, acești prieteni mă sună să-mi spună că au cumpărat acest program de salarii online ce i-a ajutat mult.

Într-o zi mă întâlnesc cu un amic ce are o firmă de taxi și îmi spune că are nevoie de un program de calcul al salariilor care să fie eficient. Atunci îi spun că am găsit un astfel de program la CIEL.RO ce este oferit gratuit pentru a învăța să lucrez cu el. Încântat de cele auzite, prietenul meu lucrează cu acest program de salarii ce i-a ușurat munca de birou.

Într-o lume a tehnologie și informatice, au apărut și programe de calculare a salariilor cu o mare precizie și cei de la CIEL.RO ce au un program de salarii online de ultimă oră ce ajută firmele să calculeze salarii angajaților rapid și cu mare precizie. Pe lângă aceasta, salariatul primește un fluturaș cu toate detaliile legate de venitul său!

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

