AM LUAT CAUCIUCURI DE VARĂ

Chiar dacă Primăvara abia dă mici semne că ar veni, totuși mă gândesc la momentul când v-a trebui să-mi schimb cauciucurile de iarnă cu cele de vară. Din păcate serviciul meu se prelungește mult după ce toate magazinele se închid și nu pot să cumpăr cauciucuri. Într-o zi fiind la birou, am intrat pe internet și am găsit cauciucuri de vară la un preț foarte bun. După ce am analizat cu atenție detaliile tehnice am comandat patru cauciucuri de vară noi pe care le-am primit în câteva zile și după ce voi fi sigur că nu v-a mai ninge și nu v-a mai îngheța le voi schimba la un servis.

anvelope145-80-r13-matador-mp16

Într-o zi sunt invitat la școală la ședința cu părinții pentru mezinul meu și când se termină ședința, ies vorbind cu un tată ce a fost la ședință și ajungând în parcare, părintele respectiv îmi spune că trebuie să-și cumpere cauciucuri de vară pentru că iarna este pe sfârșite. Atunci îi spun că am rezolvat această problemă cu cei de la PREMIUMANVELOPE.RO ce au cauciucuri de vară noi la un preț foarte bun și în plus de asta, cauciucurile sunt bune ca și calitate. După o săptămână, mă sună acel tătic și îmi spune că a primit cauciucurile de vară, ce la prima vedere sunt bune.

Pe de altă parte, de fiecare dată când ne urcăm în autoturismul propriu ne gândim „SUNTEM ÎN SIGURANȚĂ?” Și pentru că acest deziderat să fie indeplinit, încercăm să avem toate condițiile autovehiculului îndeplinite 100%. Ba mai mult de atât. Ne dorim ca toate posibilitățile autoturismului să fie perfecte. Dacă vreți, ne dorim fiecare din noi, să trăim sentimentul că suntem căpitanul James T. Kirk din Star Trek. Vrem ca mașina noastră, indiferent că vorbim de un Matiz sau de un Chevrolet Camaro, să aibă aceleași caracteristici cu o navetă spațială invincibilă. Ba mai mult, câteodată fiecare din noi ne dorim să fim Căpitanii unor noi soluții de Tuning. Și chiar reușim asta, dacă ne apropiem atât de tare de produsul nostru, încât câteodată ne identificăm cu el. Simțim că suntem, parte a lui, deși suntem doar niște simpli pasionați ai acelui produs. Pe lângă acestea, ne trebuie și anvelope all season pentru singuranță în trafic.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

