ÎMI MĂSOR TENSIUNEA ARTERIALĂ CORECT

Datorită muncii solicitante de la birou mi-au apărut stări de oboseală și dureri după cap. Mergând la un consult medical, mi-a spus că am tensiune diastolică mare și mi-a recomandat să-mi cumpăr un aparat pentru tensiune arterială diastolică mare. După ce am umblat prin toate magazinele unde n-am găsit ce doream, am intrat pe internet unde am găsit un aparat ce măsoară tensiunea diastolică mare și după ce am studiat oferta am comandat un aparat pentru tensiune arteriale diastolică mare, ce l-am primit după câteva zile. De atunci îmi iau tensiunea de două ori pe zi și așa știu ce doză de tratament să iau!

Mergând cu familia în concediu la mare, am luat pe plajă aparatul SENDO pentru tensiune arterială diastolică mare, ca să-mi măsor tensiunea în condiții de căldură mare. Cum îmi luam tensiunea, un domn de lângă noi, mă întreabă de unde am cumpărat acest aparat pentru măsurarea tensiune că și dumnealui suferă de hipertensiune. Așa i-am povestit despre cei de la SENDO.INFO.RO ce au aparate pentru măsurarea tensiune arteriale de bună calitate. La o anumită perioadă după ce am venit din concediu, primesc un telefon de la acel domn că și-a luat un aparat pentru măsurarea tensiune.

Într-o seară, mă sună soacra mea că îi s-a făcut rău și să mă duc urgent ca să o aduc la spital. Când am ajuns la spital, i-a găsit hipertensiune și a internat-o pentru o săptămână. La externare, medicul i-a recomandat să-și măsoare zilnic tensiunea. Așa i-am luat și ei un aparat pentru tensiune diastolică mare ce o ajută să-și măsoare tensiunea arterială.

În ziua de astăzi, când probleme cardiace sunt la tot pasul, un aparat pentru măsurarea tensiune arteriale este un lucru necesar pentru orice familie și cei de la SENDO.INFO.RO au aparate de bună calitate ce arată corect valorile tensiunii arteriale.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

