AM SCHIMBAT BECUL DIN INTERIORUL MAȘINEI

Într-o seară am dorit să merg să aștept o rudă la gară și când deschid mașina, văd că nu se mai aprinde becul din interiorul mașinei. Cum eram grăbit, îl ignor, dar a doua zi când am verificat lumina din mașină, am văzut că led-ul era ars. Așa m-am dus la un magazin de piese auto unde am găsit Bec led C5W 3 SMD 5630 Can-Bus 36 mm L137 și când am întrebat vânzătorul despre acest produs, mi-a spus că are o calitate foarte bună și cine l-a cumpărat, nu a mai venit după alt produs. Auzind aceasta, mi-am cumpărat produsul despre care vorbesc și l-am pus la mașină și de atunci a trecut doi ani și merge lumina.

Într-o zi când merg la servici, ajung odată cu colegu meu și văd când deschide ușa nu se aprinde becul când deschide portera și îl întreb de ce nu își schimbă becul și îmi spune că nu știe de care să cumpere. Atunci îi spun că la piese auto sunt becuri de la LED24.RO și sunt foarte bune. A doua zi am văzut că are bec și mi-a spus că a luat așa cum i-am spus eu.

Odată m-am dus la un amic ce are un servis și din vorbă în vorbă îmi spune că nu știe de unde să cumpere becuri de interior și multe alte piese auto. Atunci îi povestesc despre cei de la LED24.RO ce au o gamă largă de piese auto la preț bun. Seara mă sună prietenul meu și îmi spune că și-a făcut comandă de câteva piese auto și că este mulțumit de preț. După o lună, merg din nou la prietenul meu și îl găsesc în birou făcând comandă de noi produse de la LED24.RO, semn că au fost mulțumiți toți clienții de acestea!

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

