POT SĂ GĂSESC MAI UȘOR PROBLEME MAȘINII

În ziua de astăzi, toate mașinile sunt cu calculator și ca să poți găsi defecțiunea îți trebuie să ai o Interfață Diagnoză ELM 327 Bluetooth OBD2 V1.5 I001 și având un servis auto, acest produs îmi este foarte necesar. Așa umblând prind magazinele de piese auto, am găsit produsul de mai sus de la firma LED24 și intrând de pe telefon pe site-ul firmei unde l-am cercetat cu atenție și am aflat că este ceva de calitate. După ce l-am cumpărat am venit acasă, unde am citit mai bine în cartea tehnică despre acesta. Confirmarea a venit atunci când am început să lucrez cu acest aparat, pentru că îmi găsea problemele la mașini în cel mai scurt timp. De când am luat acest aparat de diagnosticare a problemelor auto, clienții au început să vină în număr tot mai mare, încât am mai angajat băieți specializați în mecanică auto, să pot face față numeroaselor comenzi.

Într-o zi vine pe la servis profesorul meu ce m-a învățat mecanică și acum este la pensie, să-i verific ceva la instalația electrică cu aparatul de diagnosticare. Atunci l-am întrebat de ce nu își cumpără și dumnealui un astfel de aparat, pentru că are un preț avantajos. Auzind acestea, domnul profesor mă întreabă de la ce firmă am luat și îi spun că de la LED24.RO și arată cu precizie problema mașinii. După câteva zile, mă sună domnul profesor să-mi spună că și-a luat un aparat pentru diagnosticarea problemelor mașinilor.

Într-o zi mă sună băieții de la servis și îmi spune că a venit la ei un alt patron de servis din oraș, să vadă ce aparat de diagnosticare avem de toți clienții vin la noi. Atunci le-am spus la băieți să le arate aparatul de diagnosticare de la LED24.RO ce arată cu exactitate problema mașinilor. După câteva zile, îi văd pe băieți mai lejeri, semn că și-a luat acel patron un astfel de aparat de diagnosticare auto. Acest fapt m-a bucurat, deoarece băieți mei erau foarte epuizați de atâtea comenzi, având unicul aparat de diagnosticare auto din oraș.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

