AM GĂSIT FUSTE DE BUNĂ CALITATE

Sunt câteva perioade în cursul un unui an când trebuie să faci cadouri persoanelor dragi și de multe ori nu ști ce se cumperi. Înainte de ziua mamei, frații au venit la mine și ne-am sfătuit ce să-i cumpărăm. Așa am intrat pe internet unde am găsit expresia alege fusta preferată de la Inpuff și după ce am studiat oferta, am făcute comandă câteva fuste frumoase pentru măicuța noastră. Când a văzut aceste fuste de damă, mamei i-a plăcut foarte mult și când le-a probat i-a venit foarte bine.

Într-o seară primesc un telefon de la mama în care îmi spune, că o vecină a văzut aceste fuste frumoase și dorește două fuste de damă dacă nu sunt scumpe și atunci îi spun că sunt fuste la prețuri mici. Auzind aceasta, vecina mamei m-a rugat să-i iau trei fuste la prețuri mici, pe care am servit-o cu multă plăcere.

Fiind mai mult pe la calculator, într-o seară mă roagă soția să o las să vadă câteva modele de fuste pe site-ul de pe care i-am luat mamei cadou de ziua ei. Desigur că am lăsat-o să-și aleagă ce fuste dorește și după ce le-a primit și le-a îmbrăcat, mă încântă să ies cu ea îmbrăcată într-una din aceste fuste.

Într-o zi, o colegă de-a soției, văzând-o îmbrăcată cu o fustă nouă, o întreabă de unde și-a luat o fustă așa de elegantă și așa îi povestește despre cei de la INPUFF.RO ce au fuste de bună calitate și la prețuri mici. Auzind ce i-a povestit soția, colega sa intră pe site și își face comadă de câteva fuste și când le-a primit, parcă erau cusute după măsura ei, așa de bine poate să-i vină. Treptat, toate colegiile soției și-au fuste de la INPUFF.RO ceea ce arată că este o firmă ce își respectă clienții cu produse de calitate.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

