AM INTERFON MODERN LA BLOC

Blocul unde locuiesc este situat într-o zonă cu probleme de tot genul și din această cauză unii vecini au avut câteva pagube din cauza furturilor din locuințe. Într-o seară, ne-am adunat vecinii în ședință și am hotărât să punem un interfon video, urmând ca să mă ocup de acest proiect. Cum n-am timp să umblu prin oraș după video interfon, am intrat pe internet și am găsit interfoane video la un preț bun. După ce le-am spus la vecinii ce am găsit și au fost deacord să cumpărăm, am intrat din nou pe site de unde am comandat un video interfon pe care l-am primit în câteva zile. După ce l-am montat, când mă căutat cineva îl și vedeam la față, încât nu puteam fi mințit.

Într-o zi, făcând curat prin fața blocului, văd că se oprește un domn și văzând acest interfon video, mă întreabă de unde l-am luat acest interfon video și așa i-am povestit despre cei de la ELECTRAINSTAL.RO ce au video interfoane la un preț bun. Tot atunci îi spun că știu trei magazine online care oferă produse folositoare. După vreo două săptămâni mă întâlnesc din nou cu acest domn care îmi spune că a pus și la blocul unde locuiește un video interfon și că toți vecinii sunt mulțumiți de acesta.

Odată mă vizitează un prieten din armată și văzând video interfonul de la blocul unde locuiesc, mă întreabă de unde l-am cumpărat. Cu mare drag îi spun despre cei de la ELECTRAINSTAL.RO, ce au video interfoane de bună calitate la un preț foarte bun. Înainte de-a pleca prietenul meu, a făcut câteva poze la video interfon, afară și în casă și așa ia convins pe vecinii săi să-și pună și ei un video interfon!

Treptat, treptat toată aleea și-a pus video interfoane de la ELECTRAINSTAL.RO inspirați fiind de la blocul nostru și cine trecea pe stradă observa că toate scările are video interfoane, ceea ce mulți apreciau aceasta.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

