AM GĂSIT PANTOFI ELEGANȚI

Într-o seară bate cineva la ușă și când deschid era colegul meu de la servici cu prietena lui însărcinată și i-am poftit în casă unde mi-a spus că dorește să le fim nași de cununie și de botez la pruncul ce urmează să vină pe lume. Desigur că am acceptat cu bucurie și totodată am început pregătirile pentru nuntă. Dacă costum am  găsit ușor, când a venit vorba de pantofi eleganți pentru bărbați, mi-a dat mari bătăi de cap pentru că nu găseam ceea ce doream. Odată, fiind pe internet, am dat peste un site ce are pantofi bărbați și după ce am văzut ce ofertă se găsește disponibilă, am făcut comandă de o pereche de pantofi de bărbați ce i-am primit în câteva zile și când i-am probat îmi veneau foarte bine.

Într-o zi îl chem pe viitorul fin să-i arăt ce pantofi de bărbați mi-am luat pentru nuntă și când ia probat ia venit la fel de mine ca și mine, încât i-am făcut cadou să aibă pantofi eleganți pentru bărbați de mire și eu mi-am luat altă pereche.

La cununia civilă, amândoi eram cu pantofi de bărbați noi de toată lumea ne admira. La un moment dat, o persoană mă întreabă la ureche de unde am luat pantofii din picioare, pentru că își dorește outfit pentru nuntă. Așa îl sfătuiesc să-și cumpere pantofi bărbați de la KALAPOD.RO ce are pantofi bărbați de bună calitate la un preț bun. În ziua nunții, îl văd pe acel domn cu pantofi noi de unde am cumpărat și am fost bucuros că l-am sfătuit să-și ia pantofi de la firma amintită.

Chiar dacă în România nu este un nivel ridicat de trai, merită să-și ei un produs de calitate și cei de la KALAPON.RO au încălțăminte de bună calitate pentru bărbați ce merită să aibă oricine.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

