AM CUCERIT O FATĂ

Așa cum este în ziua de astăzi, am  cunoscut și eu o fată pe internet și încetul încetul ne-am îndrăgostit unul de celălalt. Într-o zi m-am hotărât să-i ofer un buchet de flori de vară și am intrat pe internet unde am găsit livrare flori la domiciliu și când am studiat oferta, am văzut ce buchete de flori au și ce frumos sunt aranjate și am comandat o livrare de flori la domiciliu. Când a primit prietena mea buchetul de flori i-a plăcut mult și m-a sunat fericită!

După ce ne-am cunoscut mai bine, am hotărât să merg să o cunosc și știind că ia plăcut buchetul de flori, am comandat două buchete de flori, unul pentru ea și celălalt pentru mama ei. Când am ajuns la prietena mea cu buchete de flori, amândouă au fost încântate de acestea și m-au sărutat.

Văzând fratele prietenei buchete de flori, m-a întrebat de unde am luat acele minunate flori de vară și i-am povestit despre de la FLORIA.RO ce fac livrare flori la domiciliu oriunde în țară.

Fiind primăvară anotimpul florilor, m-am gândit că ar fi frumos să-i ofer câte un buchet de flori mamei și celor două bunici ale mele. Am intrat din nou pe site-ul de mai sus de unde am vorbit cu cei de acolo și mi-au recomandat două buchete de flori frumoase ce le-am oferit celor două persoane menționate ce mi-au mulțumit din suflet.

Văzând un văr de al meu buchetul de flori de la bunica, a întrebat-o de unde îl are, iar dumneaei i-a spus că eu îi l-am oferit. Așa, mă sună vărul meu și mă întreabă de unde am luat buchetul de flori pe care îi l-am dăruit bunicii, pentru că are cumpăra și el unul pentru iubita sa. Atunci îi spun că am luat de la FLORIA.RO ce are o gamă largă de buchete de florii!

 

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

