AM PETRECUT CEL MAI FRUMOS PAȘTE

Imediat după ce a trecut sărbătorile de iarnă, m-am sfătuit cu soția să căutăm un sejur de Paște, pentru că sunt mai ieftine. Intrând pe internet, am găsit oferte speciale de Paște – Tui – Travelcenter și după ce am cercetat ceea ce este disponibil, am comandat o vacanță de Paște la Sinaia cu un preț avantajos.

Într-o seară trece pe la noi cei mai buni prieteni de familie și din vorbă în vorbă ne întreabă ce oferte de Paște în România am găsit și le spunem că deja am găsit oferte de Paște 2017 și ne-am rezervat două bilete. Auzind ce le-am povestit, ne-au rugat să le luăm și lor două bilete cu oferte de Paște în România și am fost încântați că doresc să meargă cu noi în vacanță!


Într-o zi, mă întreabă  colegul de servici, ce oferte de Paște 2017 am găsit și în mod surprinzător i-am spus că deja am făcut rezervare unui sejur de Paște la Sinaia cu un preț foarte bun. A fost încântat colegul meu de ceea ce i-am povestit și m-a rugat să-i iau și lui și soției câte un bilet acolo unde mergem noi pe care l-am servit cu mult drag.

Văzând cât de avantajoasă este această ofertă, m-am gândit să le fac cadouri unor prieteni ce aveau nunta în câteva zile și am intrat din nou pe site de unde am mai cumpărat o vacanță pentru două persoane din pachetul de oferte de Paște în România. La nuntă, când au văzut ce cadou le-am oferit, s-au bucurat că vor petrece Sfintele Sărbători de Paște cu noi.

Am petrecut cel mai frumos Paște de până acum în care am vizitat Mănăstirea Sinaia, un loc plin de istorie și cultură și de unde ne-am împărtășit de bucuria Învierii Mântuitorul Iisus Hristos. Toate aceste au posibile datorită site-ului TUI-TRAVELCENTER.RO ce au o gamă largă de oferte turistice.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

