AM LUAT UN CREDIT AVANTAJOS

După multe eforturi am reușit să ne luăm o locuință prin programul Prima Casă. Cum toate economiile noastre s-au dus pe avansul de la casă, ne-am trezit că n-avem bani să o mobilăm. Așa ne-am hotărât să luăm un credit nebancar, pentru că la bănci îți trebuie să ai timp și cum noi lucrăm până seara, singura soluție râmând mediul online. Într-o seară intrând pe internet unde am găsit împrumuturi nebancare și cercetând cu atenție  ceea ce oferă acest site, m-am sfătuit cu soția și am hotărât să luăm un credit nebancar ce s-a dovedit a fi o alegere foarte bună, căci am reușit să ne mobilăm noul apartament așa cum am dorit. Așa ne-am împrietenit cu cei de la Extra Simplu și le-am devenit clienți fideli, pentru că de atunci, cum achităm un împrumut online, facem unul nou.

Aşa cum îmi face plăcere, m-am împrietenit repede cu un vecin din blocul unde m-am mutat și văzând că mi-am mobilat repede locuința, m-a întrebat de unde am avut resurse necesare. Aşa i-am spus că sunt credite online și am apelat la un împrumut online ce m-a scos din încurcătură. A doua zi când m-am întâlnit cu acela, mi-a spus că după ce a vorbit cu mine în seara precedentă, s-a dus la fratele său și după au discutat, au făcut două împrumuturi nebancare, atât pentru el cât și pentru fratele său!

Într-o zi mă sună fratele soției și mă întreabă dacă știu cumva de unde se pot lua credite online fără prea mult efort. Îi spun că știu cineva care oferă credite online simplu și rapid. După câteva zile mă sună cumnatul meu și îmi spune că și-a luat un credit nebancar pentru o problemă personală și mi-a mulțumit pentru sfatul dat.

Într-o lume tot mai grăbită, împrumuturi nebancare sunt o modalitate rapidă de-a obține bani pentru probleme neprevăzute.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

