O CENTRALĂ TERMICĂ MODERNĂ

Chiar dacă se stă la curte, timpul sobelor de teracotă a trecut, pentru că încălzește doar camera unde e găsește soba. Așa, m-am consultat cu soția și am hotărât să facem o renovare la casă și să vedem unde sunt centrale termice pe peleți, pentru că știu că sunt de bună calitate și nu consumă mult. Intrând pe internet, am găsit centrală cu peleți și după ce am studiat oferta, l-am sunat pe cumătrul meu și l-am chemat până la mine, pentru că știam că și el caută o centrală peleți și am făcut comandă de două centrale peleți la un preț avantajos. După ce am primit cele două centrale termice pe peleți și le-am montat fiecare, viața în căsuța noastră a devenit mai confortabilă.

După ce am terminat de renovat casa cu tot cu montatul centralei termice, am chemat preotul să resfințească casă și văzând centrala peleți m-a întrebat unde se găsesc astfel de centrale peleți că și-ar lua și el una la casa parohială. Așa îi povestesc despre BERLUNI.RO ce au centrale termice pe peleți la un preț avantajos. Așa l-am ajutat pe preot să-și cumpere o centrală termică pe peleți de care este foarte mulțumit!

La final de an m-a invitat un prieten să petrec sărbătorile împreună cu el și văzând că se încălzește la sobă de teracotă, l-am întrebat de ce nu cumpără o centrală termică pe peleți, pentru că încălzește toată casă cu același costuri cum ar încălzi o cameră. Auzind ce i-am povestit, m-a rugat să-i fac o comadă de o centrală termică pe peleți, pe care l-am servit cu mare drag. În mai puțin de două săptămâni, prietenul meu avea casa bine încălzită și cu apă caldă la robinet de n-avea cuvinte să-mi mulțumească pentru sfatul oferit. Bucuria este mare atunci când poți cu un sfat să faci fericită o familie că are o casă bine încălzită cu o centrală termică pe peleți de ultimă generație!

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

