UN CADOU PENTRU NEPOȚELUL MEU

Cu aproape un an în urmă a venit în familia fratelui meu un îngeraș de copil și ca să-mi arăt dragostea față de el, am hotărât să-i fac un cadou. Așa am intrat pe internet și am găsit jucării cu mickey mouse și după ce am studiat oferta, i-am luat câteva jucării cu mickey mouse printre care o mașinuță frumoasă. Când îi le-am dus și la pus fratele meu în mașinuță am citit fericirea pe chipul său și m-a întrebat aceste jucării cu mickey mouse frumoase. Așa i-am povestit că le-am luat de pe internet unde sunt jucării mickey mouse ieftine și am intrat împreună cu fratele meu pe acel site și i-am mai luat câteva jucării mickey mouse ieftine.

Când am mai vorbit cu fratele meu, mi-a spus că la vizitat un coleg de serviciu cu copilul său de grădiniță și văzând mașinuța împreună cu jucăriile ce au mickey mouse pe ele, a întrebat de unde le-a luat și dacă au ghiozdan mickey mouse pentru grădiniță. Atunci fratele meu, a intrat din nou pe site, unde chiar a găsit ghiozdan mickey mouse și i-a cumpărat, pentru că micuțul își dorea mult un ghiozdan cu mickey mouse.

În urmă cu un an, am botezat copilul unui prieten din copilărie și după ce am găsit site-ul cu jucării, i-am luat finuțului meu o mașinuță cu mickey mouse care s-a bucurat mult.

În timp ce eram la finul meu, vine un prieten de al lui cu tatăl său și cel mic și-a dorit să aibă jucării cu mickey mouse și așa i-am cumpărat și lui jucării cu mickey mouse de pe site. Atunci tatăl copilului mi-a mulțumit pentru aceste sfaturi utile ce îi le-am oferit.

Una din bucuriile vieții este să poți face un copil fericit și cu oferta celor de la NORIEL.RO chiar poți să faci un copil fericit!

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

