POT SĂ FILMEZ ȘI DIN AER

Având o firmă ce organizează tot felul de evenimente, mulți clienți îmi cer să filmez și din aer cu o dronă cu cameră. Neștiind în ce magazin să caut astfel de produs, am intrat pe internet unde am găsit drone cu cameră și după ce am studiat oferta, am făcut comandă de o dronă profesională pe care am primit-o în câteva zile. După ce am cumpărat această dronă cu cameră, comenzile au început să crească, încât am mai luat două drone și am angajat băieții să lucreze cu acestea.

La un concert în aer liber, când filmam cu una dintre drone, cineva vine și mă întreabă, de unde am luat această dronă profesională, pentru că are mai multe idei de cadouri pentru cineva ce filmează printre care ia în calcul să-i cumpere o dronă cu cameră. Atunci îi dau site-ul unde sunt drone de calitate la prețuri atractive și totodată schimbăm și numerele de telefon între noi ca să putem păstra legătura. După o lună mă sună acel domn și îmi spune că i-a oferit prietenului său, o dronă cu cameră de filmat și așa i-a făcut o mare bucurie!

Tot așa, la ziua copilului am fost invitat de către Primărie să prezint copiilor drona mea cu cameră video și cum funcționează. La acest eveniment, un tătic m-a întrebat unde se pot găsi aceste drone și la ce prețuri, pentru că băiatul său face aeromodele și dorește să cumpere cu mai mulți părinți o dronă ca să poată învăța cu acestea. Așa i-am povestit că, este pe internet un site unde se găsesc astfel de drone cu cameră video și după două săptămâni îl văd pe acest tată într-un împreună cu fiul său și cu drona sa făcând demonstrații!

Într-o zi primesc un telefon de la un inginer de la APIA în care mi-a spus că m-a văzut cu drona prin oraș și că, instituția unde lucrează ar avea nevoie de o astfel de dronă ca să vadă terenuri agricole. Atunci i-am povestit cum am găsit drona pe internet și i-am dat site-ul respectiv. După o lună când merg la țară, văd o dronă ca și a mea ce zbora peste terenuri și inginerul ce m-a sunat, o dirija din telecomandă!

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

