AM FĂCUT UN CADOU DE NUNTĂ

16/06/2017

Într-o seară stăteam cu soția la televizor și la un moment dat aud că sună cineva la ușă, când deschid era colegul meu de servici să mă invite la nunta sa. După ce a plecat soția mi-a amintit că în perioada când au ei nunta, noi avem bilet în Grecia și nu-i putem să-i onorăm la nuntă. Atunci tot soția a avut idee să intrăm pe internet și să le căutăm un cadou de nuntă. Așa am găsit pilote de calitate de la Somnia și după ce am cercetat cu atenție oferta am făcut comandă de două pilote 4 anotimpuri antialergice, una să o facem cadou și cealaltă pentru noi, pe care le-am primit în câteva zile. Când le-am primit, am văzut că sunt pilote de calitate superioară!

Într-o seară ne-am dus la cei doi tineri să le ducem cadoul și mama ei fiind acolo, m-a întrebat de unde am luat astfel de pilote pentru două persoane că ar merge și dumneaei să-și cumpere. Atunci îi spun că le-am de pe un site de internet unde sunt astfel de pilote la un preț bun. Auzind ce i-am povestit, m-a rugat să-i iau și ei două pilote de calitate și intrând pe telefon am comandă de două pilote 4 anotimpuri antialergice.

Într-o zi vine în vizită o colegă de-a soției și văzând pe pat pilota cea nouă o întreabă ce preț a dat pe aceasta, Așa îi povestește cum a găsit pe internet pilote pentru două persoane ce ia plăcut și a cumpărat atât pentru noi cât și pentru un cadou. După câteva zile la servici, colega îi spune soției că și-a luat și ea două pilote aşa cum a văzut la noi.

Este minunat să ai pilote cu care să te poţi înveli în orice anotimp, pentru în primul rând economisești bani şi în al doi-lea rând spaţiu de depozitare, problemă serioasă într-un apartament!


Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice