O ALTFEL DE TERAPIE

Suferința mea implică multe spasme musculare și agitație. După un consult medical mi s-a recomandat terapia cu sare Himalaya. Abia aflând de această terapie, am intrat pe internet unde am găsit lampă de sare Himalaya la un preț bun și așa am cercetat beneficiile lămpii cu sare Himalaya după care am cumpărat un astfel de produs. După ce am primit această lampă de sare Himalaya din București și am pus-o în camera mea, am început să mă relaxez și să am un somn mai odihnitor.

Comunitate de persoane cu dizabilități din orașul unde locuiesc, are un club foarte frumos și bine organizat unde ne întâlnim și discutăm problemele ce ne apasă. Într-o zi stând de vorbă la acest club cu un prieten, mi-a spus că îl chinuie spasmele musculare și are mari dureri din cauza acestora. Atunci i-am povestit că de când am luat lampă cu sare Himalaya am numeroase beneficii care mă ajută să mă simt mai bine. După ce i-am povestit despre această lampă de sare Himalaya din București, m-a rugat să-i fac și lui comandă de o astfel de lampă de sare Himalaya cu beneficii pentru sănătate, pe care i-am oferit-o în dar. După o lună când ne-am întâlnit mi-a spus că de când a primit lampa cu sare Himalaya are beneficii de sănătate, pentru că este mai relaxată și doarme mai bine.

Într-o lume plină de chimicale, trebuie să ai grijă de sănătatea ta într-un mod cât mai natural și lampa de sare Himalaya aduce beneficii atât sănătății fizice cât și cele psihice. Se poate vedea prin filme că, Himalaya este o zonă muntoasă din statul american cu același nume, bogată în resurse naturale beneficii sănătății și lampa de sare Himalaya din București oferă această oportunitate pentru românii ce doresc să beneficieze de această minunată terapie!

One Response to O ALTFEL DE TERAPIE

  1. […] pentru că au fost extrem de sensibili și parcă din orice au căzut la pat. Cred că am căutat o mulțime de variante care să îi pună pe picioare. Fructele și legumele de la țară sunt cele care ajută enorm […]

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

