AM ORGANIZAT ZILELE ORAȘULUI

În calitate de Primar a unui orășel de provincie, organizez în fiecare an zilele orașului. După o consultare cu locuitorii mei am hotărât să o invităm pe Alexandra Stan la această sărbătoare. Într-o zi fiind la birou și având puțin timp liber, am intrat pe internet și am găsit o pagină unde scria Alexandra Stan telefon aici și când am dat click am găsit pagina de contact a unui impresar Alexandra Stan. Când am sunat mi-a răspuns unul dintre impresari săi foarte amabil și deschisă dialogului. Așa mi-a spus că au cele mai mici prețuri pentru artiști și așa m-am înțeles să cânte la zilele orașului. În momentul când a apărut artista pe scenă tot tineretul a sărit în sus de bucurie.

La acest eveniment au venit și alți primari din localitățile învecinate și văzând ce succes are Alexandra Stan m-a întrebat cum am reușit să o aduc la zilele orașului, pentru că ar aduce-o în orașul lor. Așa le-am povestit că am găsit pe internet Alexandra Stan concert și am luat legătura cu cei ce se ocupă de programul ei. Când au fost un festival de tineret într-un oraș de unde m-au întrebat acei primari, a fost și Alexandra Stan semn că a folosit datele oferite de mine.

Într-o zi mă caută un patron de club din oraș și mă întreabă dacă știu vrun contact de impresari artiști pentru că ar aduce un artist la clubul său. Atunci i-am povestit despre pagina Alexandra Stan concert unde găsește datele de contact și poate să vorbească și unde sunt prețuri pentru artiști din acest gen muzical. După o anumită perioadă de timp văd în oraș un afiș că va veni Alexandra Stan la clubul despre care am vorbit. După acel eveniment, mă vizitează din nou acel patron să-mi mulțumească că l-am ajutat să aibă un mare succes cu Alexandra Stan!

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

