ÎMI ADUC AMINTE DE COPILĂRIE

Pentru fiecare dintre noi copilăria rămâne cea mai frumoasă amintire din viață cu tot ce cuprinde aceasta. Într-o seară vin de la servici și după ce mănânc mă pun în pat să mă odihnesc și găsesc un film românesc unde se mânca zahăr brun cubic. Imediat mă ridic din pat și intru pe internet unde găsesc zahăr brun de la planteea și după ce am cercetat cu atenție oferta, am făcut comandă de câteva cutii de zahăr bun cubic știind că acest zahăr brun are multiple proprietăți. După câteva zile am primit coletul cu zahăr brun și de atunci mă delectez în fiecare seară cu un cubuleț de zahăr cubic.

După ce m-am căsătorit, soția a rămas însărcinată și într-o seară avea poftă de zahăr cubic și bine că aveam în casă câteva cubulețe de zahăr brun cubic și i-am dat. Pe urmă am intrat din nou pe acel site și am mai făcut comandă de zahăr brun să avem în casă.

După ce soția a născut, a venit nașa să-și vadă viitorul finuț și ne-având cu ce să-i servesc am pus pe masă câteva cubulețe de zahăr brun cubic. Atunci nașa a spus că acest zahăr brun are proprietăți benefice organismului și dorind să cumpere și ea, mă întreabă de unde l-am cumpărat. Atunci îi dau site-ul unde se găsește zahar brun la un preț avantajos. După o săptămână mergem noi la nași și ne arată că a primit zahăr brun la un preț bun.

Într-o zi vine la mine un amic la o cafea și îi pun pe o tăviță zahăr brun cubic pentru că în cafea n-am pus zahar. Atunci prietenul meu rămâne surprins de modul cum l-am servit și mă întreabă unde am găsit acest zahăr cubic de bună calitate și îi povestesc că l-am găsit pe internet la un preț convenabil. Chiar în timp ce servea cafeaua a intrat pe site și și-a comandat zahăr brun cubic!

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

