AM DESCHIS O GRĂDINIȚĂ

Fiind absolvent al facultății de pedagogie, m-am hotărât să deschid o grădiniță privată. După ce am obținut toate autorizație necesare, am ajuns la decorarea pereților cu personaje din povești. Cum internetul este cea mai ușoară modalitate de-a face cumpărături, l-am accesat și am găsit autocolante din lemn și le-am pus pe pereți. Când am deschis grădinița le-am oferit fiecărui copil câte un sticker personalizat ca amintire peste timp că le-am fost primi dascăli.

Odată a trecut pe la mine un coleg de facultate ce are și el o grădiniță privată și a fost încântat de ce fel de autocolant de lemn am pus pe pereți și mă întreabă unde l-am comandat de a ieșit așa de frumos. Atunci i-am povestit că am găsit pe internet o firmă specializată pe aceste produse și după o lună îmi spune că și-a aranjat grădinița cu autocolant de la firma ce i-am recomandat-o.

Am onoarea să am la grădinița mea și copii de artiști și într-o zi vine un astfel de părinte și mă întreabă unde am făcut sticker personalizat pentru copil că ar face și el câteva afișe în acest gen. Am fost încântat să-i povestesc despre această firmă ce mi-a făcut toate decorațiunile în grădinița mea și sticker personalizat în dublu exemplar, unul să-l aibă acasă și celălalt să rămână în grădiniță. Auzind ce am povestit, m-a rugat să-i dau numele firmei să facă și el sticker personalizat pentru promovarea spectatorilor sale.

Într-o zi găsesc pe internet un concurs cine are cea mai frumoasă grădiniță din țară și am trimis documentația cerută și când m-am dus la jurizare am fost surprins să văd că am luat locul întâi și la recepția oferită am întrebat de cum am luat primul loc și mi s-a spus că am cele mai frumoase decorațiuni din tot concursul. Meritul meu este mic pentru acest premiul, mai mult al firmei cu care am făcut interiorul de poveste pentru copii!

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

