AM OFERIT UN AJUTOR

Având o mică afacere, într-o zi vine la birou un reprezentat de la o fundație și îmi spune că peste o lună o să deschidă un centru pentru îngrijirea persoanelor învârstă și mă roagă să-i ajut cu trei canapele living pentru camera de relaxare și socializare și l-am asigurat că o să-i ajut cu ce mi-a cerut. Cum n-am timp să umblu prin magazine după canapele ieftine, am intrat pe internet și am găsit o pagină unde scria canapele ieftine aici și când am dat click s-a deschis un site cu canapele de toate felurile. După aceasta l-am sunat pe reprezentatul fundație să vină să vadă ce canapele living am găsit și când a venit și a văzut i-a plăcut mult.

Când au sosit aceste canapele moderne la centru au fost încântați de acestea atât bătrânii cât și personalul instituției de mulți m-au întrebat cât costă o astfel de canapea. Așa le-am povestit că am luat aceste canapele de pe un site unde sunt canapele ieftine și de bună calitate.

Într-o seară îmi spune soția că ar trebui să luăm două canapele moderne pentru cele trei camere ale noastre și ideal ar fi să luăm canapele moderne și cum nu pot să ies din cuvântul soției, am intrat din nou pe site și am făcut comandă de câte o canapea pentru fiecare cameră. Când am primit aceste canapele și le-am așezat la locul lor, parcă am altă casă mai frumoasă și în același timp modernă. Doresc să spun că mă odihnesc foarte bine pe această canapea fără să am dureri de spate.

Trecând într-o zi pe la centrul de bătrâni, aceștia mi-au spus că și-ar dori și în camerele lor astfel de canapele pentru că s-arc odihni mai bine. Atunci le-am spus că am luat și eu acasă astfel de canapele și că într-adevăr se doarme bine pe acestea și așa le-am oferit câte o canapea în fiecare cameră individuală!

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

