ÎMI PROTEJEZ OCHII

Având un serviciu ce necesită mult mers pe jos fie vară cu soare puternic, fie iarnă cu zăpadă ce strălucește zi și noapte, îmi spun simțeam ochii mereu obosiți. După ce m-am consulat cu un prieten m-am hotărât să-mi o pereche de ochelari de soare și după ce am început să-i port n-am mai simțit oboseală la ochii. Așa am devenit purtător de ochelari de soare chiar dacă unii mă cred înfumurat fiindcă nu cunosc adevăratu motiv pentru care îi port!

Pentru o protecție reală a ochilor trebuie să alegem ochelari de firmă ca să fie ochelari de soare de calitate, să nu ne trezim cu probleme oculare!

O formă de ochelari modernă sunt ochelari de soare polarizați ce oferă o plăcere deosebită celui ce îi poartă!

Cu acești ochelari de soare de calitate merg iarna la schi și unde mă împrietenesc cu alți împătimiți ai muntelui și văzând ce ochelari
de soare m-au întrebat de unde i-am cumpărat și le-am povestit că i-am luat de pe un site de specialitate ce au o gamă largă de astfel de produse, printre care și ochelari de soare polarizați de o bună calitate și am stabilit să ne vedem după cină ca să le ofer mai multe detalii. Și într-adevăr, după cină ne-am întâlnit și le-am oferit toate datele necesare pentru a putea cumpăra ochelari de firmă. Eu merg în fiecare lună la schi și majoritatea cu care m-am întâlnit din nou aveau ochelari de soare de la firma recomandată de mine!

Ca orice părinte creștin îmi place să păstrez tradiția Sărbătorilor de Iarnă și am vorbit cu un prieten să vină Moș Crăciun la copilul meu și i-am dat ochelari de soare să nu-l cunoască copilul. Când a văzut acești ochelari de soare m-a întrebat de unde i-am cumpărat pentru că și-ar dori și el o pereche. Atunci i-am că-i fac comandă de o pereche de ochelari de soare pe care i-am dat cadou. Când a venit Moș Crăciun, copilul i-a spus că are ochelari de soare ca și ai mei ceea ce ne-a lăsat pe toți uimiți de inteligența lui!

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

