COPILUL MEU ÎNVAȚĂ MODERN

Încă de când s-a născut copilul meu am hotărât să-i ofer ce este mai bun. Așa l-am înscris la o școală privată unde se pune accentul în primul rând pe starea copilului și pe urmă pe educație! La această școală nu se duce de copii ghiozdane cu rechizite, ci se merge cu tablete unde copilul are mai mult decât în manualele clasice și duce 50 de grame în buzunar nu greutăți de kilograme în spate. Dar cum nici un lucru nu ține, toată viața, așa și aceste tablete se defectează și trebuie înlocuite urgent ca să nu piardă lecțiile. Cum nu dispun de un buget colosal, caut mereu tablete ieftine sau la oferte promoționale!

Cadrele didactice de la această școală ne-au sfătuit pe noi părinții să fim uniți și să ne consultăm în privința problemelor copiilor. Așa ne-am hotărât să luăm tablete pc la fel pentru toți copiii ca să nu fie invidioșii unul pe celălalt.

Acum înaintea Sărbătorilor de Iarnă mă gândesc să fac câteva cadouri prietenilor și ce le-ași putea lua mai bun decât tablete pentru că acestea le îndrăgesc toată lumea!

Odată m-am dus la părinti și mi-au spus că i-a sunat fratele meu din Italia și a spus să vorbească cu mine să văd unde sunt tablete ieftine și să le cumpăr una și să-i pun internet ca să vorbească și să se vadă. Așa am intrat pe internet unde știu că sunt tablete pc și am făcut comandă de o tabletă pentru părinti. După ce le-am dus tableta și le-a arătat cum funcționează, o butonează toată ziua și nu mai vrea să vorbim la telefon, ci pe internet ca să mă vadă!

Se pare că tehnologie modernă se folosește mai toată lumea și mai ales de tablete cu care se poate comunica ușor și naviga pe internet!

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

