AM LANSAT A TREIA CARTE

Într-o zi însorită de Mai, ieri am lansat în parcul Cholet cartea ,,DORINȚA DE A FACE CÂT MAI MULT”, înconjurat de un grup de oameni cu o mare valoare pentru sufletul meu.

Printre acești oameni se numără Părintele Constantin Muha, care a prezentat evenimentul, Părintele Ionuț Apetrei și Părintele Claudiu Foca.

Un grup de invitați speciali a fost familia Ieremia și micul scriitor Sebastian Crăciun împreună cu Anca Crăciun, mama sa din Câmpullung Moldovenesc, Sebastian a ținut un frumos cuvânt fiind în aceeași postură ca și mine, având dizabilitate. Un gest emoționant făcut de Anca a fost să mă ajute să dau câteva autografe ceea ce nu credeam că voi putea face.

Pe lângă toată bucuria de la acest eveniment, a fost și un gust amar, acela că nici o persoană cu dizabilități din oraș n-a participat la acest eveniment numit ,,DIZABILITATE ȘI DEMNITATE”. Cu acest prilej, doresc să anunț că, oricine din orice localitate a țării, poate să prea conceptul și denumirea evenimentului și să-l facă cât mai frumos

2 Responses to AM LANSAT A TREIA CARTE

  1. Bunescu spune:

    Felicitari

Lasă un comentariu

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alăptează!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice