BICAZ ESTE O ZONĂ MINUNATĂ

România este binecuvântată de Dumnezeu cu zone minunate, unde odată ajuns cu greu o părăsești! Mă voi opri astăzi la satul Viișoara din comuna Alexandru cel Bun județul Neamț, un județ de munte. În satul Viișoara se găsește Pensiunea Tania-Nora ce oferă servicii de înaltă calitate. Știu asta de la prietenii cei ce au fost în acest loc și m-au determinat și pe mine să merg unde am găsit exact cum au povestit.

La șase kilometri, mai exact în satul cu același nume se găsește Mănăstirea Bistrița, zidită de domnitorul Alexandru cel Bun în anul 1406, este o mănăstire ortodoxă și are o foarte mare valoare istorică și arheologică.

Dacă găsesc ceva ce-mi place și unde m-am simit bine, povestesc cu multă plăcere prietenilor și așa s-a întâmplat și cu această Pensiune. Într-o zi mă întâlnesc cu un amic și din vorbă în vorbă îmi spune că și-ar dori să meargă câteva zile la munte ca să scape de căldură și să respire aer curat. Așa îi povestesc că am fost la Pensiunea Tania Nora, un loc modern și cu oameni ospitalieri așa cum sunt românii. Toate acestea la prețuri accesibile pentru orice buzunar. După ce a venit prietenul meu din vacanță, m-a invitat în oraș să-mi dea o bere rece ca semn de mulțumire că l-am sfătuit să meargă la Pensiunea Tania Nora.

Din păcate în mass-media turismul românesc este promovat în sens negativ, dar avem locuri de cazare minunate în zonele turistice din țara noastră, unde se depune efort și dăruire pentru a oferi turiștilor servici de bună calitate. Pe lângă acestea mâncarea tradițională românească din produse obținute din crescătoriile proprii, o face pe aceasta gustoasă și în același timp sănătoasă. Numai cu o luptă a ceea ce este românesc vom rezista ca și neam românesc în acest loc binecuvântat de Dumnezeu!

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

